| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Bernadette ModeratorHero

|
Geplaatst: Ma Jul 26, 2010 8:51 am Onderwerp: Lollipop Bling Parfums 3 verschillende soorten |
|
|
Sinds vorige week ben ik in het bezit van de Lollipop Bling parfums.
Ik heb er 3 extra gekocht, voor de echte fans
Ze zijn nieuw, en zitten dus nog geseald!
Dus bij deze bied ik ze te koop aan:
- 1x 30 ml RIBBON (licht blauw/roze flesje)
- 1x 30 ml HONEY (geel flesje)
- 1x 30 ml MINE AGAIN (rood flesje)
Ik moet zeggen, ik vind Ribbon erg lekker, zoet met een fris tintje.
Honey is een zoete geur.
En de Mine again is zwaarderzoet.
Per stuk moet ik ze verkopen voor de prijs van á 75,00 euro per stuk.
Helaas ligt de prijs wat hoger als normaal.
Dit komt doordat ik een extra rekening kreeg van de tax
Hier valt helaas niets aan te doen.
Bij interesse, stuur mij maar een PM.
Groetjes,
Bernadette |
|
| Naar boven |
|
 |
Merel Fanatic

|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 11:22 am Onderwerp: |
|
|
oei...was t maar niet zo duur..maar begrijp de prijs wel hoor  |
|
| Naar boven |
|
 |
Jasp GigaHero

Geregistreerd op: Oct 09, 2004 Berichten: 6795 Woonplaats: Genieten met bieten, dat rijmt.
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 11:31 am Onderwerp: |
|
|
| Niet om lullig te doen, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand hier 75 euro voor een luchtje gaat uitgeven, als datzelfde luchtje over een paar weken/maanden veel goedkoper op E-bay te vinden is. |
|
| Naar boven |
|
 |
Antonio UltraHero

Geregistreerd op: Berichten: 2558 Woonplaats: Nijmegen. Leeftijd: 26 jaar. Fan sinds: Vision Of Love. Favoriete album: Butterfly.
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 11:38 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb voor 2 flesjes 60 dollar betaald (rond de 45 euro...) moet wel zeggen dat ze in de USA zijn gekocht, gewoon in de winkel... das wel anders  |
|
| Naar boven |
|
 |
Estherlala GigaHero

Geregistreerd op: Jun 22, 2007 Berichten: 4369 Woonplaats: Haarsteeg Leeftijd: 17!
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 12:44 pm Onderwerp: |
|
|
| Ja 75 per stuk vind ik toch wel duur... |
|
| Naar boven |
|
 |
Lisa_9 GigaFanatic

|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 1:16 pm Onderwerp: |
|
|
| Ik vind het niet duur, mits het 50/100 ml is. Voor 30 ml is het daarentegen dan wel ontzettend duur! |
|
| Naar boven |
|
 |
Estherlala GigaHero

Geregistreerd op: Jun 22, 2007 Berichten: 4369 Woonplaats: Haarsteeg Leeftijd: 17!
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 2:04 pm Onderwerp: |
|
|
| ^ ook voor de 50 vind ik het nog duur |
|
| Naar boven |
|
 |
Merel Fanatic

|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 5:11 pm Onderwerp: |
|
|
tja, volgens mij zijn er toch wel degelijk personen die er misschien niet langer op kunnen wachten en het toch kopen voor dat bedrag...als je er ruim bijzit....hehehe...maareh, voor mij iig iets te duur.
Ik wacht wel al met smart op de ''Honey variant''..kan elke dag nu binnenkomen!  |
|
| Naar boven |
|
 |
nina GigaHero

Geregistreerd op: Oct 12, 2004 Berichten: 3930 Woonplaats: Leek, Leeftijd:19Jaar Take me or leave me
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 6:14 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind het belachelijk duur!Voor een fles Dior of Chanel van 30ml betaal je al 50 euro.Dat zijn dan echt DE merken in vergelijking daarmee is Mariah haar parfum echt een B merk.
Maar goed iedereen is vrij te vragen wat hij voor zijn dingen wil, natuurlijk. |
|
| Naar boven |
|
 |
MissUnderstood GigaHero

Geregistreerd op: Aug 28, 2003 Berichten: 8471 Woonplaats: Somwhere over the rainbow where bluebirds fly thats where you'll find me...
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 6:17 pm Onderwerp: |
|
|
| nina schreef: | Ik vind het belachelijk duur!Voor een fles Dior of Chanel van 30ml betaal je al 50 euro.Dat zijn dan echt DE merken in vergelijking daarmee is Mariah haar parfum echt een B merk.
Maar goed iedereen is vrij te vragen wat hij voor zijn dingen wil, natuurlijk. |
B? Zeg maar gerust WC! Serieus, M was bij mij toiletspray geworden want ik vond hem gewoon niet lekker. Nu issie leeg en heb ik het flesje die ik zoooo mooi vind wel leuk staan.  |
|
| Naar boven |
|
 |
nina GigaHero

Geregistreerd op: Oct 12, 2004 Berichten: 3930 Woonplaats: Leek, Leeftijd:19Jaar Take me or leave me
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 6:22 pm Onderwerp: |
|
|
| MissUnderstood schreef: | | nina schreef: | Ik vind het belachelijk duur!Voor een fles Dior of Chanel van 30ml betaal je al 50 euro.Dat zijn dan echt DE merken in vergelijking daarmee is Mariah haar parfum echt een B merk.
B? Zeg maar gerust WC! Serieus, M was bij mij toiletspray geworden want ik vond hem gewoon niet lekker. Nu issie leeg en heb ik het flesje die ik zoooo mooi vind wel leuk staan.  |
Hahahahaha, ik lach me kapot
Ik vind M echt lekker.Een van mijn favoriete geurtjes.
Zelf gebruik ik altijd die namaak geurtjes van 5euro op de markt, als toiletspray vind ik veel lekker dan die spuitbussen  |
|
| Naar boven |
|
 |
MissUnderstood GigaHero

Geregistreerd op: Aug 28, 2003 Berichten: 8471 Woonplaats: Somwhere over the rainbow where bluebirds fly thats where you'll find me...
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 6:40 pm Onderwerp: |
|
|
| nina schreef: | | MissUnderstood schreef: | | nina schreef: | Ik vind het belachelijk duur!Voor een fles Dior of Chanel van 30ml betaal je al 50 euro.Dat zijn dan echt DE merken in vergelijking daarmee is Mariah haar parfum echt een B merk.
Hahahahaha, ik lach me kapot
Ik vind M echt lekker.Een van mijn favoriete geurtjes.
Zelf gebruik ik altijd die namaak geurtjes van 5euro op de markt, als toiletspray vind ik veel lekker dan die spuitbussen  |
Helemaal mee eens!  |
|
| Naar boven |
|
 |
nina GigaHero

|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 8:47 pm Onderwerp: |
|
|
Whaa, ik bedenk me net ben je in gesprek met Mariah, vraagt ze Did you like my perfumes?Yes I love it I always use it like toiletspray
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Jasp GigaHero

Geregistreerd op: Oct 09, 2004 Berichten: 6795 Woonplaats: Genieten met bieten, dat rijmt.
|
Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 11:09 am Onderwerp: |
|
|
| nina schreef: | Whaa, ik bedenk me net ben je in gesprek met Mariah, vraagt ze Did you like my perfumes?Yes I love it I always use it like toiletspray
 |
LOL
"I love it Mariah! After I whiped my ass, I spray it on my butt!" |
|
| Naar boven |
|
 |
nina GigaHero

|
Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 11:52 am Onderwerp: |
|
|
| Jasp schreef: | | nina schreef: | Whaa, ik bedenk me net ben je in gesprek met Mariah, vraagt ze Did you like my perfumes?Yes I love it I always use it like toiletspray
 |
LOL
"I love it Mariah! After I whiped my ass, I spray it on my butt!" |
Whaha
And I Love Lucisous Pink for on weekdays, M for the weekend and Mine Again for Christmas cause thats the red one
 |
|
| Naar boven |
|
 |
|