| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Anita ModeratorHero

Geregistreerd op: Berichten: 14190 Woonplaats: Drachten/25 Jaar/Live For What You Love, Not What They Tell You To
|
Geplaatst: Vr Apr 16, 2010 11:01 am Onderwerp: Merry Christmas II You (2 nov. release!) |
|
|
Oke hier kunnen we lekker speculeren en op mekaar zeuren wat we wel en niet willen of denken dat er op het album komt! Of wat voor album het wordt...
Wat denken we??????? Wat willen we?????????
Ik wil een rock achtig nummer. Ik wil de 19e nummer 1 hit.
Ik wil een BELACHELIJK leuke video.
Update Anita donderdag 19 augustus: het wordt een kerstalbum met 6 nieuwe nummers, een paar covers en een remake/remix van All I Want For Christmas Is You!!!!!!!!!!!! De 1e releasedatum staat nu op 2 november 2010, dit kan nog veranderen (want we kennen Mariah!)
Update Anita donderdag 2 september: De titel van het album is bekend: Merry Christmas II You Het is nog niet officieel bevestigd, maar de kans is zeer groot dat het album zo gaat heten!
Laatst aangepast door Anita op Do Sep 02, 2010 10:27 am, in toaal 7 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
Antonio UltraHero

Geregistreerd op: Berichten: 2558 Woonplaats: Nijmegen. Leeftijd: 26 jaar. Fan sinds: Vision Of Love. Favoriete album: Butterfly.
|
Geplaatst: Vr Apr 16, 2010 12:04 pm Onderwerp: |
|
|
Een nummer ala Till The End Of Time mag er van mij wel opstaan... een nummer dat bijna accapela start en met veel poespas eindigt. Verder hoop ik dat er meer live instrumenten te horen zijn (alhoewel ik het bruin vermoeden heb dat het niet het geval is, daar JD mee helpt met de productie)
Qua producer ben ik wel blij met JD: alle nummers die zij hebben gemaakt, vind ik gweldig! (Met uitzondering van de nummers op het Charmbracelet album)
Verder hoop ik op een album zonder teveel rap ala Memoirs. Mijn favo albums zijn Butterfly, Memoirs, Emotions en Mimi... een mix van deze albums zou perfect zijn voor mij
Verder weet ik hoe ik ben: ik ben heel snel tevreden bij een Mariah album. Het enige wat ik niet wil is een "hijg"album ala Charmbracelet, maar ik denk niet dat Mariah nog zoiets doet...
Een leuke popnummer als Honey/Heartbreaker is altijd welkom bij mij en een heerlijk clubbanger als Migrate kan er altijd in! (Net als een WBT part 294896.... om een of andere reden heb ik een enorme zwak voor dergelijke nummers!)
En PLEEEAAASE weer een gospel song ala FLAB of IWYW! |
|
| Naar boven |
|
 |
Jasp GigaHero

Geregistreerd op: Oct 09, 2004 Berichten: 6795 Woonplaats: Genieten met bieten, dat rijmt.
|
Geplaatst: Vr Apr 16, 2010 12:12 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zou qua muziek heel blij zijn met een E=MC2 part 2, ik vind uiteindelijk dit toch het beste album uit de laatste 3 releases (een paar maanden geleden vond ik nog dat Memoirs dat was maar die heb ik eigen lijk wel een beetje gehoord inmiddels).
e=mc2 met een wat hoger "risico level" zou ik top vinden. |
|
| Naar boven |
|
 |
dreamlover22 Hero

Geregistreerd op: Sep 01, 2003 Berichten: 1175 Woonplaats: Noord Sleen Leeftijd 29 Fan sinds Vision of love
|
Geplaatst: Vr Apr 16, 2010 4:31 pm Onderwerp: |
|
|
OO verschillende meningen...een Mix van de albums Emotions Charmbracelet en Butterfly zou ik te gaaf vinden.
En eens een echte ballad ala Forever/My saving grace ofzo.
Maar ik vind alles eigenlijk wel goed....en natuurlijk knallende live optredens. |
|
| Naar boven |
|
 |
remco UltraFanatic

|
Geplaatst: Vr Apr 16, 2010 4:33 pm Onderwerp: |
|
|
En mooie ballad zou mooi zijn, of een gospel-achtige nummer met een groot gospelkoor.
Wat mij ook leuk zou zijn als Mariah een duet zou zingen met Beyoncé of Shakira. |
|
| Naar boven |
|
 |
stefanoluciano SuperFanatic

|
Geplaatst: Vr Apr 16, 2010 4:59 pm Onderwerp: |
|
|
ik zou het erg leuk vinden als ze een beetje de stijlen van al haar albums gebruikt. Dus een echte ballad, een gospelnummer en iets a la dreamlover 2010 ofzo En natuurlijk iets NIEUWS en VERFRISSENDS
OWJA en mssn een spannend duet.
Ik vind alles goed, als het maar een gewaagd album wordt, waarbij ze laat horen wie ze wel niet is
zoals jasper al zei:e=mc2 is een top album alleen zo gewoontjes voor mijn doen. |
|
| Naar boven |
|
 |
lindakoenraadt BecomingFanatic

|
Geplaatst: Vr Apr 16, 2010 5:04 pm Onderwerp: halee iedereen |
|
|
ik zou graag een duet willen met Chester van Linkin park, of met Amy Lee van Evanescence!
kwa album iets in de stijl van glitter en butterfly, maar ze mag nog liever langs komen in ahoy!
groet Linda |
|
| Naar boven |
|
 |
Draak UltraHero

|
Geplaatst: Vr Apr 16, 2010 8:57 pm Onderwerp: |
|
|
ik wil:
- een paar echte mc-ballads (stijl van music box cd)
- een paar hippe nrs als obsessed, migrate, etc
- duet met shakira/beyonce/amy winehouse
- nummers in de stijl v 'the beautiful ones' en 'betch gon' know'
- dat 'born again' duet op cd
- remakes / nieuwe vocals van haar oude hits (zoals vol enzo)
en ik wil geen:
- rappers
- hijg / fluister nummers
- slijmnummers over nick |
|
| Naar boven |
|
 |
dreamlover22 Hero

Geregistreerd op: Sep 01, 2003 Berichten: 1175 Woonplaats: Noord Sleen Leeftijd 29 Fan sinds Vision of love
|
Geplaatst: Vr Apr 16, 2010 9:21 pm Onderwerp: |
|
|
wat heeft iedereen toch tegen haar fluister nummers...charmbracelet was toch zooo gaaf
vaag dat onze smaken zoo verschillen  |
|
| Naar boven |
|
 |
freddyMC MegaFanatic

|
Geplaatst: Vr Apr 16, 2010 9:48 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zou het liest zien dat ze uit haar safe-zone stapt en iets compleet anders zingt...jazz, blues, soul etc
Maar ik wil ook weer een cover, meer live instrumenten, meer bezieling erin....overtuigende optredens en VOORAL haar stem moet in topvorm zijn!
meer poppy mag ook....gewoon de remixen totaal anders doen, met een rapper als het moet maar niet op het album!
En een duet met iemand die op gelijke hoogte is kwa zang/fame....MjB, Stevie Wonder, BB King, George Michael etc
Ik wil een game-changer, een album wat MC weer naar ongekende hoogtes brengt. En met rap/same old same old wordt dat het niet denk ik. |
|
| Naar boven |
|
 |
Anke Admin Hero!

Geregistreerd op: Dec 26, 2003 Berichten: 4968 Woonplaats: Hellevoetsluis Leeftijd: 29 jaar
|
Geplaatst: Za Apr 17, 2010 5:29 pm Onderwerp: |
|
|
| Draak schreef: | ik wil:
- een paar echte mc-ballads (stijl van music box cd)
- een paar hippe nrs als obsessed, migrate, etc
- duet met shakira/beyonce/amy winehouse
- nummers in de stijl v 'the beautiful ones' en 'betch gon' know'
- dat 'born again' duet op cd
- remakes / nieuwe vocals van haar oude hits (zoals vol enzo)
en ik wil geen:
- rappers
- hijg / fluister nummers
- slijmnummers over nick |
Hier kan ik me wel in vinden! |
|
| Naar boven |
|
 |
ray GigaHero

|
Geplaatst: Za Apr 17, 2010 6:22 pm Onderwerp: |
|
|
Een jazz/blues album of iets wat heel anders is voor Mariah hoeven we niet te verwachten op korte termijn, denk ik, aangezien ze met JD in de studio zit.
Ik hoop op een paar lekkere midtempo songs à la Always Be My Baby, Migrate en Standing O.
Dan een paar festive up-tempo stukken. Denk aan I'll Be Lovin' U Long Time en I'm That Chick.
Dan natuurlijk nog een paar ballads à la For The Record, Betcha Gon' Know, H.A.T.E.U. en I Stay In Love.
Een beetje nostalgia soul à la Mine Again.
En een Mariah Theme song met groot gospelkoor à la Anytime You Need A Friend.
En net als bij Memoirs geen rappers.
Een duet? Mmmm... iets met Alicia Keys of Beyoncé zou leuk zijn. Of iets heel verrassends: met Lady Gaga. |
|
| Naar boven |
|
 |
Mc-fan_18 UltraFanatic

|
Geplaatst: Za Apr 17, 2010 9:10 pm Onderwerp: |
|
|
Ik hoop echt zo op een paar mooie duetten. Bijvoorbeeld weer een keertje met Whitney Houston. Of met Beyonce, Lady Gaga, Rihanna of Janet.  |
|
| Naar boven |
|
 |
MC-BoYie Hero

|
Geplaatst: Za Apr 17, 2010 9:29 pm Onderwerp: |
|
|
Ze moet een wat volwassener album maken. Bijvoorbeeld samenwerkingen met Mark Ronson, Raphael Saadiq of Quincy Jones ( lijkt me echt geweldig).
Een meer soulvoller, instrumentaler album. Geen rappers, jermaine dupri & the-dream. MOAIA was een geweldig album. Luister nog steeds naar dat album. Ze mag ook wel nummers als HATEU maken. Maar ze moet stoppen met kinderachtige nummers als Obsessed. Vind het een leuk nummer, maar ze kan zoveel beter.
Mij lijkt een duet ook leuk, met ja daar komt ie, Beyoncé, GaGa, of Mary J Blige of Amy Winehouse.
Of pop nummers als Frozen van Madonna.
Hiphop even achterwege laten. Tenzij ze met mensen als Kid Cudi, Kanye, Q-Tip of De La Soul gaat werken. Dat lijkt me geweldig.
Al met al hoop ik dat ze er lang over doet! Haar tijd ervoor neemt! En haar beslissingen neemt! |
|
| Naar boven |
|
 |
charmbracelet20 UltraFanatic

|
Geplaatst: Zo Apr 18, 2010 12:24 am Onderwerp: |
|
|
als fan klinkt t raar.... maar ze mag ff stoppen met "de Mariah sound"
ff iets geheel vernieuwends, of trug ala Honey of Heartbreaker, H.A.T.E.U vind ik n uitzondering, want that song is PERFECT!!!!
maar heb t ff gehad met "het mariah sound" ala E=MC2 & Memoirs...... even jezelf afstoffen en iets geheels onverwachts doen... |
|
| Naar boven |
|
 |
|