| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Lucie Admin Hero!

|
Geplaatst: Di Feb 02, 2010 3:42 pm Onderwerp: Angels Advocate in NL uit op 26 mrt! GECANCELD! |
|
|
Bevestigd door Universal Music NL: Angels Advocate komt in NL uit op 26 maart.
Angels Cry (met Ne-Yo) is dan van dit album de eerste single die dan wordt uitgebracht. Onbekend is wanneer en of er ook een fysieke single van uit komt. Dit moeten we nog maar even afwachten. Ik denk zelf dat de single rond dezelfde tijd als de albumrelease wordt uitgebracht, maar zoals ik al zei, we wachten het maar even af.
Laatst aangepast door Lucie op Di Mrt 23, 2010 3:05 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
Mc-fan_18 UltraFanatic

|
Geplaatst: Di Feb 02, 2010 4:15 pm Onderwerp: Re: Angels Advocate in NL uit op 26 mrt! |
|
|
Super  |
|
| Naar boven |
|
 |
mimitony GigaHero

|
Geplaatst: Di Feb 02, 2010 4:16 pm Onderwerp: |
|
|
Yeah....  |
|
| Naar boven |
|
 |
Estherlala GigaHero

Geregistreerd op: Jun 22, 2007 Berichten: 4369 Woonplaats: Haarsteeg Leeftijd: 17!
|
Geplaatst: Di Feb 02, 2010 4:18 pm Onderwerp: |
|
|
| Kunnen we dan ook aannemen dat het dan geen AC-UOMF combi-singlerelease wordt? |
|
| Naar boven |
|
 |
Tom SuperHero

Geregistreerd op: Feb 26, 2005 Berichten: 1680 Woonplaats: Oostduinkerke - - - Leeftijd: 25
|
Geplaatst: Di Feb 02, 2010 6:00 pm Onderwerp: Re: Angels Advocate in NL uit op 26 mrt! |
|
|
| Lucie schreef: | Bevestigd door Universal Music NL: Angels Advocate komt in NL uit op 26 maart.
Angels Cry (met Ne-Yo) is dan van dit album de eerste single die dan wordt uitgebracht. Onbekend is wanneer en of er ook een fysieke single van uit komt. Dit moeten we nog maar even afwachten. Ik denk zelf dat de single rond dezelfde tijd als de albumrelease wordt uitgebracht, maar zoals ik al zei, we wachten het maar even af. |
Net geen 27 maart
Mariah's 40ste verjaardag |
|
| Naar boven |
|
 |
Lucie Admin Hero!

|
Geplaatst: Di Feb 02, 2010 7:16 pm Onderwerp: |
|
|
| Estherlala schreef: | | Kunnen we dan ook aannemen dat het dan geen AC-UOMF combi-singlerelease wordt? |
Nee, geen combi, idd... Maar alles kan nog veranderen, maar op dit moment lijkt in Europa de meeste prioriteit op Angels Cry te liggen. Of het een goede keus zal zijn, tijd zal het leren. |
|
| Naar boven |
|
 |
mimitony GigaHero

|
Geplaatst: Wo Feb 03, 2010 4:23 pm Onderwerp: |
|
|
OFTOPIC:
Hu is er al een cover bekend van dit album?
OFTOPIC: |
|
| Naar boven |
|
 |
Anita ModeratorHero

Geregistreerd op: Berichten: 14190 Woonplaats: Drachten/25 Jaar/Live For What You Love, Not What They Tell You To
|
Geplaatst: Do Feb 04, 2010 12:15 pm Onderwerp: |
|
|
^^ officieel niet, maar ik gok dat hij gewoon dezelfde cover krijgt als het tourbook.
Ik denk dat dit album nog erger gaat floppen in NL dan memoirs. |
|
| Naar boven |
|
 |
Anke Admin Hero!

Geregistreerd op: Dec 26, 2003 Berichten: 4968 Woonplaats: Hellevoetsluis Leeftijd: 29 jaar
|
Geplaatst: Do Feb 04, 2010 7:13 pm Onderwerp: |
|
|
| Supernieuws! |
|
| Naar boven |
|
 |
mimifan Fanatic

|
Geplaatst: Zo Feb 07, 2010 12:34 am Onderwerp: |
|
|
| Anita schreef: | ^^ officieel niet, maar ik gok dat hij gewoon dezelfde cover krijgt als het tourbook.
Ik denk dat dit album nog erger gaat floppen in NL dan memoirs. |
Hahahaha ik hoop het niet |
|
| Naar boven |
|
 |
Amy MegaFanatic

|
Geplaatst: Zo Feb 07, 2010 10:02 am Onderwerp: |
|
|
| Ik hoop ook niet dat het gaat floppen. Ga het zeker kopen!!! Mag ik een offtopic vraag stellen? Is dit het eerste album waarvan een remix album verschijnt? Ik vind het wel een leuk idee! |
|
| Naar boven |
|
 |
Tom SuperHero

Geregistreerd op: Feb 26, 2005 Berichten: 1680 Woonplaats: Oostduinkerke - - - Leeftijd: 25
|
Geplaatst: Zo Feb 07, 2010 12:07 pm Onderwerp: |
|
|
| Amy schreef: | | Ik hoop ook niet dat het gaat floppen. Ga het zeker kopen!!! Mag ik een offtopic vraag stellen? Is dit het eerste album waarvan een remix album verschijnt? Ik vind het wel een leuk idee! |
Het vorige remix album was een samenraapsel van 'oude' remixen. Dus dit is idd het eerste album denk ik. Volgens mij ligt de nadruk op remix hier omdat het vorig album mss gedeeltelijk niet populair was omdat er net weinig hip-hop toestanden waren met tal van rappers en willen ze nu duidelijk maken dat dit nu wel het geval zal zijn. |
|
| Naar boven |
|
 |
Amy MegaFanatic

|
Geplaatst: Ma Feb 08, 2010 9:48 am Onderwerp: |
|
|
| Tom schreef: | | Amy schreef: | | Ik hoop ook niet dat het gaat floppen. Ga het zeker kopen!!! Mag ik een offtopic vraag stellen? Is dit het eerste album waarvan een remix album verschijnt? Ik vind het wel een leuk idee! |
Het vorige remix album was een samenraapsel van 'oude' remixen. Dus dit is idd het eerste album denk ik. Volgens mij ligt de nadruk op remix hier omdat het vorig album mss gedeeltelijk niet populair was omdat er net weinig hip-hop toestanden waren met tal van rappers en willen ze nu duidelijk maken dat dit nu wel het geval zal zijn. |
Ik hebh et vorige album niet volgens mij. Hoe heet het? Ga dit album zeker kopen, ben erg benieuwd naarh et resultaat. |
|
| Naar boven |
|
 |
Estherlala GigaHero

Geregistreerd op: Jun 22, 2007 Berichten: 4369 Woonplaats: Haarsteeg Leeftijd: 17!
|
Geplaatst: Ma Feb 08, 2010 1:21 pm Onderwerp: |
|
|
Als je dat remix album bedoeld met de samengesprokkelde remixen; die heet "The Remixes" erg orgineel dus  |
|
| Naar boven |
|
 |
Amy MegaFanatic

|
Geplaatst: Ma Feb 08, 2010 1:24 pm Onderwerp: |
|
|
| Estherlala schreef: | Als je dat remix album bedoeld met de samengesprokkelde remixen; die heet "The Remixes" erg orgineel dus  |
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa heel origineel inderdaad. |
|
| Naar boven |
|
 |
|