| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
ray GigaHero

|
Geplaatst: Ma Feb 01, 2010 7:39 pm Onderwerp: Release Party "Angels Advocate" |
|
|
Komt er een release party voor "Angels Advocate" in Fame?
Als ik het goed heb gezien, komt het op dezelfde dag uit als de nieuwe CD/DVD van Madonna: Sticky & Sweet Tour.
Vorig jaar zat er een week tussen de releases van Mariah en Madonna en konden er twee release party's gegeven worden. Misschien nu op tijd iets regelen? |
|
| Naar boven |
|
 |
Lucie Admin Hero!

|
Geplaatst: Ma Feb 01, 2010 9:41 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb het in de groep gegooid, bij de overige crewleden, want het probleem is... Ik ben degene geweest die intensief contact heeft gehad met Universal en FAME. Dit keer kan ik dat niet doen, i.v.m. de operatie en revalidatie. Het is nog maar de vraag of anderen (Anita, Anke, Sandra, Deborah, Bernadette?) bereid zijn om het initiatief te nemen, maar ook vooral tijd hebben om dit te organiseren.
Ik zeg het maar vast: reken nergens op!!!! Ik heb het in de groep gegooid, en laten we afwachten wat anderen ervan vinden. OK?!? |
|
| Naar boven |
|
 |
MissUnderstood GigaHero

Geregistreerd op: Aug 28, 2003 Berichten: 8512 Woonplaats: Somwhere over the rainbow where bluebirds fly thats where you'll find me...
|
Geplaatst: Ma Feb 01, 2010 9:43 pm Onderwerp: |
|
|
| Lucie schreef: | Ik heb het in de groep gegooid, bij de overige crewleden, want het probleem is... Ik ben degene geweest die intensief contact heeft gehad met Universal en FAME. Dit keer kan ik dat niet doen, i.v.m. de operatie en revalidatie. Het is nog maar de vraag of anderen (Anita, Anke, Sandra, Deborah, Bernadette?) bereid zijn om het initiatief te nemen, maar ook vooral tijd hebben om dit te organiseren.
Ik zeg het maar vast: reken nergens op!!!! Ik heb het in de groep gegooid, en laten we afwachten wat anderen ervan vinden. OK?!? |
Tuurlijk. Alleen het intiatief, dat jullie er over willen nadenken is al superstoer! Hoeveel fanclubs krijgen nou wat wij als lambs krijgen! Mijn waardering (wel of geen Fame-feest) is groot!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Anke Admin Hero!

Geregistreerd op: Dec 26, 2003 Berichten: 4969 Woonplaats: Hellevoetsluis Leeftijd: 29 jaar
|
Geplaatst: Vr Feb 05, 2010 7:38 pm Onderwerp: |
|
|
| Zoals het er nu uitziet komt er geen releaseparty. |
|
| Naar boven |
|
 |
ray GigaHero

|
Geplaatst: Vr Feb 05, 2010 7:39 pm Onderwerp: |
|
|
| ^ O, jammer. Waarom nu al zo zeker dat er geen party komt? |
|
| Naar boven |
|
 |
Anke Admin Hero!

Geregistreerd op: Dec 26, 2003 Berichten: 4969 Woonplaats: Hellevoetsluis Leeftijd: 29 jaar
|
Geplaatst: Vr Feb 05, 2010 7:40 pm Onderwerp: |
|
|
| Omdat iedereen van de mods het er wel over eens was dat het vrij vlug was om er weer eentje te geven, en dat we allemaal weinig tijd hebben om het te organiseren. |
|
| Naar boven |
|
 |
Jasp GigaHero

Geregistreerd op: Oct 09, 2004 Berichten: 6803 Woonplaats: Genieten met bieten, dat rijmt.
|
Geplaatst: Vr Feb 05, 2010 8:06 pm Onderwerp: |
|
|
| Anke schreef: | | Omdat iedereen van de mods het er wel over eens was dat het vrij vlug was om er weer eentje te geven, en dat we allemaal weinig tijd hebben om het te organiseren. |
Ik vind het feit dat jullie uberhaupt over een releaseparty van zomaar een remixcdtje tussendoor, nadenken al een lintje waard  |
|
| Naar boven |
|
 |
Daniëlle MegaFanatic

|
Geplaatst: Vr Feb 05, 2010 8:10 pm Onderwerp: |
|
|
Als het met Fame niks wordt, mogen jullie bij mij wel een releaseparty houden. Wordt t wel een American party, dus zelf een zakkie chips en een fles drinken mee, cdtje aan, buren waarschuwen en party maar!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Amy MegaFanatic

|
Geplaatst: Za Feb 06, 2010 7:12 pm Onderwerp: |
|
|
| Daniëlle schreef: | Als het met Fame niks wordt, mogen jullie bij mij wel een releaseparty houden. Wordt t wel een American party, dus zelf een zakkie chips en een fles drinken mee, cdtje aan, buren waarschuwen en party maar!  |
Toch ook een leuk idee?!!!!!!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
ray GigaHero

|
Geplaatst: Za Feb 06, 2010 7:36 pm Onderwerp: |
|
|
| ^ Zeker! |
|
| Naar boven |
|
 |
remco UltraFanatic

|
Geplaatst: Zo Feb 07, 2010 11:12 pm Onderwerp: |
|
|
Ik doe mee!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Anita ModeratorHero

Geregistreerd op: Berichten: 14220 Woonplaats: Drachten/25 Jaar/Live For What You Love, Not What They Tell You To
|
Geplaatst: Di Feb 09, 2010 11:39 am Onderwerp: |
|
|
^best! Zwolle is minder ver voor me dan A'dam  |
|
| Naar boven |
|
 |
|