Home Naar het Forum Nieuwsoverzicht Mariahwebsites door Startpagina! Info over de DMCA Home Naar het Forum Downloaden!! Mariah foto\'s....! De leukste Mariah items voor jou! Jouw prive pagina Info over de DMCA
Mariah.Nu :: Bekijk onderwerp - UOMF & Angels Cry USA Chart Thread
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

UOMF & Angels Cry USA Chart Thread
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Mariah.Nu Forum Index -> Memoirs of an Imperfect Angel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Anita
ModeratorHero
ModeratorHero

Woonplaats: Drachten/25 Jaar/Live For What You Love, Not What They Tell You To

BerichtGeplaatst: Vr Jan 29, 2010 7:17 pm    Onderwerp: UOMF & Angels Cry USA Chart Thread Reageer met quote

Lambies deze topic gaat alleen over de chart informatie van Up out my face & angels cry. Wat je van de video vind, kan ik het video topic en ga zo maar door!!!!!!!!!!!

Mariah Carey debuts on R&B/Hip-Hop Songs at No. 97 with "Up Out My Face," featuring Nicki Minaj.

The song is the fourth charted entry from "Memoirs of an Imperfect Angel," following "Obsessed" (No. 12), "I Want to Know What Love Is" (No. 40) and "H.A.T.E.U." (No. 72). Her "Angels Advocate" remix album streets March 30.

Laatst aangepast door Anita op Vr Jun 04, 2010 8:47 am, in toaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Sandra_S
Admin Hero!
Admin Hero!

BerichtGeplaatst: Vr Jan 29, 2010 7:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nu maar hopen dat UOMF flink gaat scoren. Obsessed staat nog vrij hoog zeg.
Naar boven
Oebie
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Vr Jan 29, 2010 9:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zijn er al cijfers bekend van de airplay?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
Sandra_S
Admin Hero!
Admin Hero!

BerichtGeplaatst: Za Jan 30, 2010 3:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

volgens mij niet. op MDJ zag ik nog niks staan. worden deze niet 1x per week gereleased?
Naar boven
Tom
SuperHero
SuperHero

BerichtGeplaatst: Za Jan 30, 2010 4:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik verwacht er niet veel van, maar zou wel blij zijn mocht het aanslaan.

Zo een entourage en toch slabakken op veel vlakken, spijtig, want mariah heeft genoeg talent om er iets mooi van te maken.
Mss wil ze teveel controle over alles wat ze doet, en dat is niet altijd goed, tenzij je dag en nacht werkt.

Mss eerst een baby, en een langere pauze, wat muziek schrijven en terugkomen met iets fris en nieuw, en geen herkauwing van wat er al is. Bij de meeste dingen heb ik een deja vu effect, zoals ik al in een andere topic schreef. Soms is het net alsof ze zichzelf imiteert... en dat ze teveel moeite doet op hip en jong te lijken/zijn, en soms wat in de jaren 90 blijft steken.

Is mss harde kritiek maar zo komt het bij mij over, maar gelukkig blijf ik haar muziek wel appreciëren, en ligt het probleem vooral bij de promotie en dus bij het platenlabel...
Naar boven
mimifan
Fanatic
Fanatic

BerichtGeplaatst: Za Jan 30, 2010 5:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Oebie schreef:
Zijn er al cijfers bekend van de airplay?

Dit is wat ik kon vinden xx

RADIO UPDATE- Up Out My Face: 2.084 (+ 0.417)……….MARIAH CAREY - Angels Cry: 1.373……….. (AI= Audience Impressions)

YESTERDAY WAS
*RADIO UPDATE- Up Out My Face: 1.667m AI………Angels Cry: 1.142m AI………AI= Audience Impressions
Naar boven
Mc-fan_18
UltraFanatic
UltraFanatic

BerichtGeplaatst: Za Jan 30, 2010 9:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tom schreef:

Zo een entourage en toch slabakken op veel vlakken, spijtig, want mariah heeft genoeg talent om er iets mooi van te maken.
Mss wil ze teveel controle over alles wat ze doet, en dat is niet altijd goed, tenzij je dag en nacht werkt.

Mss eerst een baby, en een langere pauze, wat muziek schrijven en terugkomen met iets fris en nieuw, en geen herkauwing van wat er al is. Bij de meeste dingen heb ik een deja vu effect, zoals ik al in een andere topic schreef. Soms is het net alsof ze zichzelf imiteert... en dat ze teveel moeite doet op hip en jong te lijken/zijn, en soms wat in de jaren 90 blijft steken.

Is mss harde kritiek maar zo komt het bij mij over, maar gelukkig blijf ik haar muziek wel appreciëren, en ligt het probleem vooral bij de promotie en dus bij het platenlabel...

kun je ook nog een keer positief zijn en niet alles afkraken, het is nooit goed wat ze doet!
Naar boven
charmbracelet20
UltraFanatic
UltraFanatic

BerichtGeplaatst: Za Jan 30, 2010 11:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nah... ik blijf positief.... eerst.. als ze een gezin wil stichten, haar goed recht!
ten 2e... het mens doet echt haar best!!!! i mean, zomaar 2 video's uitbrengen.. hello?! serieus.... Mariah fans zijn echt verwend!!!!!! Op Beyonce, Lady Gaga&Taylor Swift na, zijn MC fans echt verwend!! kijk is naar n Madonna, Christina Aguilera, Whitney Houston, Celine Dion, Janet Jackson, Britney Spears, Jessica Simpson, Jennifer Lopez, Shania Twain, Nelly Furtado etc etc,
HOElang moeten die fans wachten op iets nieuws???! En Mariah brengt nog geen jaar nadat ze Memoirs uitgebracht heeft, alweer 2(!!) nieuwe video's uit, uit!! Plus een remix album....

En of het nu een hit wordt of niet, ze brengt igg iets nieuws op de markt, ikzelf heb niet het gevoel dat ze "jong" probeerd te zijn, ze doet nu pas waar ze zin in heeft, en groot gelijk! En wat is trouwens een flop, ik snap serieus niet dat sommige mensen E=MC een flop noemen?! op Touch My Body, qua singles misschien ja, maar het album was egt wel een hit.... En is Memoirs een flop? ik vind op #3 binnen komen geen flop....

Normaal ben ik het niet zo van, Mariah op hemelen, omdat alles wat MC doet, "perfect" is, maar ik, als Charmbracelet 20 Twisted Evil vond het even nodig om even duidelijk te maken, wat Mariah doet, dat wij daar ons erg blij mee mogen voelen, of... misschien moet ze is voor net zoals n Madonna of ander genoemnde 6 jaar uit de showbizz gaan, dan hebben mensen pas reden tot klagen Wink
Naar boven
Anita
ModeratorHero
ModeratorHero

Woonplaats: Drachten/25 Jaar/Live For What You Love, Not What They Tell You To

BerichtGeplaatst: Zo Jan 31, 2010 9:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

briantmc schreef:
En nog belangrijker: Er is niet één, er zijn niet twee, niet drie... maar VIER topics over "Up Out My Face" waar je je beklag kunt doen over wat er nu allemaal precies weer niet goed is aan Mariah. Laat dit topic dan gewoon over de charts & sales gaan?

http://www.mariah.nu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=10249

http://www.mariah.nu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=10253

http://www.mariah.nu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=10213

http://www.mariah.nu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=10157

Je hebt helemaal gelijk.

Ik zal dat even duidelijker maken in dit topic in de 1e post.
Naar boven
Tom
SuperHero
SuperHero

BerichtGeplaatst: Zo Jan 31, 2010 11:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mc-fan_18 schreef:
Tom schreef:

kun je ook nog een keer positief zijn en niet alles afkraken, het is nooit goed wat ze doet!

ik citeer "maar gelukkig blijf ik haar muziek wel appreciëren, en ligt het probleem vooral bij de promotie en dus bij het platenlabel"

dat is nu eenmaal wat ik er van vind, al staat dit idd in de verkeerde topic. Andere mensen, andere meningen .. gelukkig...
Naar boven
ray
GigaHero
GigaHero

BerichtGeplaatst: Zo Jan 31, 2010 4:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

charmbracelet20 schreef:
Op Beyonce, Lady Gaga&Taylor Swift na, zijn MC fans echt verwend!! kijk is naar n Madonna, Christina Aguilera, Whitney Houston, Celine Dion, Janet Jackson, Britney Spears, Jessica Simpson, Jennifer Lopez, Shania Twain, Nelly Furtado etc etc,
HOElang moeten die fans wachten op iets nieuws???!

Ik weet dat dit topic over de charts gaat, maar ik wil toch even reageren.

Fans van Madonna en Céline Dion hebben ook niets te klagen.

Madonna heeft sinds 1983 maar liefst 18 albums uitgebracht. Daarnaast ook nog de nodige DVD's, films en heeft ze de nodige tours gemaakt, waarbij ze ook naar Europa kwam.

Céline Dion heeft sinds 1990 (zelfde jaar als dat Mariah begon) 21 albums uitgebracht plus heel veel uitstapjes (duetten, soundtracks, enz.) Geen reden tot klagen dus!
Naar boven
just
GigaFanatic
GigaFanatic

BerichtGeplaatst: Ma Feb 01, 2010 2:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Celine dion heeft maar 10 engelstalige studioalbums uitgebracht en 5 franse. De rest is compilatie en live concerten en pre 1990. dat is 1 album per 1,33 jaar.

Madonna 11 studioalbums, 3 soundtracks en de rest compilatie of live vanaf 1983 Dat is 1 album per 1,92 jaar.

Beyonce heeft 3 studio albums uitgebracht in 7 jaar. Dat is 1 album per 2,33 jaar.
Mariah heeft 12 studioalbums en 1 soundtrack uitgebracht is 20 jaar. Dat is 1 album per 1,53 jaar.

Bij Celine Dion kun je zeggen dat de franstalige albums niet helemaal meetellen omdat die deels uit vertaalde nummers bestaan en niet (weinig) engelstalige fans gekocht worden.
Naar boven
mimifan
Fanatic
Fanatic

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2010 4:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mediabase:
MARIAH CAREY - Up Out My Face: 3.695 (+ 0.559)
Naar boven
mimitony
GigaHero
GigaHero

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2010 4:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mimifan schreef:
Mediabase:
MARIAH CAREY - Up Out My Face: 3.695 (+ 0.559)

Best goed , of is het weinig? Confused
Naar boven
mimifan
Fanatic
Fanatic

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2010 7:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Best goed voor een begin..maar hij moet wel stijgen.
we willen geen andere flop hahaxx
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Mariah.Nu Forum Index -> Memoirs of an Imperfect Angel Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

Ga naar: