Home Naar het Forum Nieuwsoverzicht Mariahwebsites door Startpagina! Info over de DMCA Home Naar het Forum Downloaden!! Mariah foto\'s....! De leukste Mariah items voor jou! Jouw prive pagina Info over de DMCA
Mariah.Nu :: Bekijk onderwerp - Mariah hits the road for "ANGELS ADVOCATE TOUR"!
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Mariah hits the road for "ANGELS ADVOCATE TOUR"!
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Mariah.Nu Forum Index -> Memoirs of an Imperfect Angel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Estherlala
GigaHero
GigaHero

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2009 8:02 am    Onderwerp: Mariah hits the road for "ANGELS ADVOCATE TOUR"! Reageer met quote

According to Ticketmaster, Mariah will be performing in two shows at the MGM Grand at Foxwoods in Mashantucket, Connecticut on Friday, January 15, 2010 and Saturday, January 16, 2010.

Tickets for both shows, priced from $95 to $150, will go on sale Friday, December 11, 2009 at 10:00am EST.

Other Shows:
Mariah Carey with special guest Trey Songz
Madison Square Garden, New York, NY
Thursday, 12/31/09 at 09:00 PM
Buy tickets

Mariah Carey
Borgata Event Center, Atlantic City, NJ
Saturday, 01/02/10 at 8:00 PM
Buy tickets

Mariah Hits the Road for "Angels Cry" Tour
Mariah Carey is planning to hit the road next year for the official "Angels Cry" tour. Named after the ballad from her new album Memoirs of An Imperfect Angel, the "Angels Cry" tour will see the diva performing hits from her new album as well as her extensive back catalogue.

The first official show of the tour will be Mariah's special New Year's Eve concert at Madison Square Garden, which features Trey Songz.

As of now the tour will remain in the States, but Mariah is looking into international dates with possibilities of extending it to a world tour, though nothing has been 100% confirmed yet.

The opening act has been confirmed as RydazNrtist, a new R&B group signed to Nick Cannon's NCredible Entertainment. They recently released their first single "Sorry Ass Apology" which is currently being played on MTV.
Source: Ticketmaster | Deniece | Jacques from The Prophet Blog
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Anke
Admin Hero!
Admin Hero!

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2009 9:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat ze dan ook Europa en dan vooral Nederland of België aandoet..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht MSN Messenger
Jasp
GigaHero
GigaHero

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2009 12:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

cool, DUIMEN VOOR NEDERLAND DAN MAAR!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Gabriëlle
GigaHero
GigaHero

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2009 1:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als ze de tour zo noemen dan zal AC ook wel een single worden...Dat hoop ik tenminste.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht AIM Naam
Mc-fan_18
UltraFanatic
UltraFanatic

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2009 1:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie naam voor de tour..nu maar hopen dat ze hier komt! Wanna meet her Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
MissUnderstood
GigaHero
GigaHero

Woonplaats: Somwhere over the rainbow where bluebirds fly thats where you'll find me...

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2009 3:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mc-fan_18 schreef:
Mooie naam voor de tour..nu maar hopen dat ze hier komt! Wanna meet her Very Happy

Dat gebeurt toch niet.
Naar boven
Mc-fan_18
UltraFanatic
UltraFanatic

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2009 5:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

MissUnderstood schreef:
Mc-fan_18 schreef:

Dat gebeurt toch niet.

hoe weet jij dat zo zeker?
is inmiddels al jaren geleden dat ze hier voor het laatst was dus ik zie geen reden waarom ze niet zou komen om hier een concert of zelfs 2 te geven...als ze nu niet komt vind ik het wel vaag Confused
Naar boven
Anita
ModeratorHero
ModeratorHero

Woonplaats: Drachten/25 Jaar/Live For What You Love, Not What They Tell You To

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2009 6:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik geloof dr geen drol van. Die shows zijn volgens mij alleen vanwege het nieuwe jaar enz. Dus ik denk echt niet dat er een tour komt, WAAROM ook? Dit album scoort niet eens. Had ze het beter vorig jaar kunnen doen. Begrijp me niet verkeerd, als ze komt flip ik en ben ik de rest van het jaar tevreden, maar nee, ik zie dit niet 123 gebeuren.
Naar boven
MissUnderstood
GigaHero
GigaHero

Woonplaats: Somwhere over the rainbow where bluebirds fly thats where you'll find me...

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2009 7:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mc-fan_18 schreef:
MissUnderstood schreef:
Mc-fan_18 schreef:

Dat gebeurt toch niet.

is inmiddels al jaren geleden dat ze hier voor het laatst was dus ik zie geen reden waarom ze niet zou komen om hier een concert of zelfs 2 te geven...als ze nu niet komt vind ik het wel vaag Confused

Hoe ik dat weet? Gewoon door realistisch te denken. Met een geflopte cd krijg je geen zalen vol. Alleen jij en ik kennen Memoirs, de grote rest kent alleen Obsessed en misschien nog Touch my body. Denk je dat je daarmee Ahoy vol krijgt?
Naar boven
MissUnderstood
GigaHero
GigaHero

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2009 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Anita schreef:
Ik geloof dr geen drol van. Die shows zijn volgens mij alleen vanwege het nieuwe jaar enz. Dus ik denk echt niet dat er een tour komt, WAAROM ook? Dit album scoort niet eens. Had ze het beter vorig jaar kunnen doen. Begrijp me niet verkeerd, als ze komt flip ik en ben ik de rest van het jaar tevreden, maar nee, ik zie dit niet 123 gebeuren.

Ja een paar shows maakt nog geen tour. Misschien een Amerikaanse mini tour maar niet een tour waar Nederland bijhoort.
Naar boven
iesje88
UltraFanatic
UltraFanatic

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2009 8:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij is het meer ter promotie van het remix album dat in feb uitkomt.
Naar boven
Mc-fan_18
UltraFanatic
UltraFanatic

BerichtGeplaatst: Zo Dec 06, 2009 10:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

MissUnderstood schreef:
Mc-fan_18 schreef:
MissUnderstood schreef:
Mc-fan_18 schreef:

Dat gebeurt toch niet.

Hoe ik dat weet? Gewoon door realistisch te denken. Met een geflopte cd krijg je geen zalen vol. Alleen jij en ik kennen Memoirs, de grote rest kent alleen Obsessed en misschien nog Touch my body. Denk je dat je daarmee Ahoy vol krijgt?

Wie zegt dat ze alleen maar nieuwe nummers gaat zingen, heeft ze nooit gedaan met een tour...
Naar boven
Jasp
GigaHero
GigaHero

BerichtGeplaatst: Zo Dec 06, 2009 11:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

^Ik denk dat je niet snapt wat ze bedoelt, Mariah is tegenwoordig amper nog bekend in Nederland, en ze heeft geen aandacht omdat ze geen hit heeft gehad sinds 2005. Behalve dan een matige hitje met TMB, Obsessed is hier gewoon geflopt...dus als ze nu voor een concert zou komen zullen er weinig geintereseerd zijn.

Maar toch blijf ik WEL positief, want ze is toch ook met de CB tour gekomen, en toen had ze hier ook in jaaaren geen hit gescoord.
Naar boven
Mc-fan_18
UltraFanatic
UltraFanatic

BerichtGeplaatst: Zo Dec 06, 2009 1:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jasp schreef:
^Ik denk dat je niet snapt wat ze bedoelt, Mariah is tegenwoordig amper nog bekend in Nederland, en ze heeft geen aandacht omdat ze geen hit heeft gehad sinds 2005. Behalve dan een matige hitje met TMB, Obsessed is hier gewoon geflopt...dus als ze nu voor een concert zou komen zullen er weinig geintereseerd zijn.

Maar toch blijf ik WEL positief, want ze is toch ook met de CB tour gekomen, en toen had ze hier ook in jaaaren geen hit gescoord.

ja precies, daarom dat ik hoop dat als het wel een tour wordt around the world, ze dan hier ook ff weer langskomt!
Dan kunnen er weer eens positieve verhalen komen over haar..misschien dat er dan meer fans komen of tenminste mensen een ander beeld van haar krijgen!
Naar boven
MissUnderstood
GigaHero
GigaHero

BerichtGeplaatst: Zo Dec 06, 2009 1:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mc-fan_18 schreef:

Wie zegt dat ze alleen maar nieuwe nummers gaat zingen, heeft ze nooit gedaan met een tour...

Dat schrijf ik ook niet. Rolling Eyes
Charmbracelet dat was een hele andere tijd als nu met die financiele crisis die hard is ingeslagen op de al slecht lopende muziekwereld.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Mariah.Nu Forum Index -> Memoirs of an Imperfect Angel Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 1 van 15

Ga naar: